התקנת מזגנים בפתח תקווה

שירות התקנה של כל סוגי המזגנים במחירים הוגנים.

התקנת מזגנים בפתח תקווה

במלה הינה עיר אורבאנית גדולה ובמרבית המבנים שבה מותקנים מזגנים מסוגים שונים. התקנת מזגנים בפתח תקווה נעשית על ידי טכנאים מקצועיים ומומחים. הם בעלי ידע וניסיון רב הבא לידי ביטוי הן בייעוץ לגבי המזגן המתאים והן בנושא התקנה, התיקון, הטיפול והתחזוקה. התאמת מזגן למבנה, לבית או לחדר אמורה להיעשות על פי גודל החלל בו הוא נדרש, על פי מבנהו וצורתו, מיקומו הגיאוגרפי ועל פי פרמטרים משניים אחרים. המזגנים הפופולאריים הינם העיליים או בשמם האחר המפוצלים. יש להם שתי יחידות, חיצונית ופנימית, המחוברות ביניהן בצנרת גז וחיווט חשמלי. המדחס, שהינו החלק הרועש, מותקן מחוץ למבנה.

עבור חדר קטן יש צורך במזגן של כ 1 כוח סוס בעוד שבחדרים גדולים יש צורך בגדולים יותר של כ 3 או 4 כוח סוס ויותר. בגדולים, מטבע הדברים, תפוקת הקירור רבה יותר. קיימים מזגני אינוורטר שנחשבים לחסכוניים יותר בגלל אופי פעולתם. המדחס בהם יכול להתאים עצמו לטמפרטורת החדר והוא משבית עצמו על פי הצורך וכך נמנעת צריכת חשמל רבה יותר. הוא יקר יותר וכדאי לחשב את כדאיות התקנתו ביחס לכמות השימוש בו. קיימים גם מזגנים מיני מרכזיים ומרכזיים שהתקנתם מורכבת יותר.

התקנת מזגנים בפתח תקווה מתבצעת על פי קריאה מסודרת. ניתן להזמין מזגן אצל הטכנאי או לרכוש אחד בחנות ולבקש התקנה. משך ההתקנה אורך מספר שעות על פי המצב והצורך. כאשר יש צורך לקדוח בקירות מזוינים אזי עלות ההתקנה רבה יותר בגלל כמות המאמץ ושעות העבודה הנדרשים. טכנאים מקצועיים מכירים את כל סוגי המזגנים הקיימים בשוק ומשתמשים בחלקי חילוף תקניים המאושרים על ידי החברות היצרניות. ההתקנה מתבצעת על פי התקנים הנדרשים על מנת שהמזגן יפעל ללא דופי לאורך זמן רב.

לקוחות ממליצים

נורית מרחובות

שירות מעולה ומהיר במחירים הוגנים ממליצה בחום!

נורית

רחובות

אבלין מרחובות

אין אנשים כאלו! כלכך סבלני ומסביר הכל מאוד מרוצה!

אבלין

רחובות