טכנאי מזגנים בלוד

שירות תיקונים והתקנה של כל סוגי המזגנים במחירים הוגנים.

טכנאי מזגנים בלוד

מדינת ישראל נחשבת למדינה שיש בה ימים חמים רבים. יותר מזה, בקיץ יש לחות גבוהה והשילוב שלה עם הטמפרטורה הגבוהה גורם ליצירת עומסי חום גבוהים מאוד. אחד הפתרונות המקובלים הוא התקנת מזגני אוויר במבנים בהם שוהים אנשים. לוד ממוקמת באזור חם מאוד והצורך במיזוג המבנים והבתים הפרטיים קיים בה מאוד. טכנאי מזגנים בלוד מבצע התקנות, תיקונים, תחזוקה וטיפולים לכל לקוח המבקש זאת. השירות העיקרי הוא, כמובן, התקנות מזגנים מסוגים שונים ושל יצרנים מגוונים. המזגנים הפופולאריים ביותר הם המפוצלים וקיימים מספר רב של דגמים הנבדלים ביניהם במפרטים, בתפוקות הקירור והחימום ועוד. קיימות גם מערכות מרכזיות, מזגני אינוורטר ועוד.

מזגן מפוצל, הנקרא גם מזגן עילי, הינו מזגן בעל שתי יחידות. היחידה שבה המדחס עם מרכיבים נוספים מותקנת מחוץ לבית ואילו השנייה בה נמצא המאייד וחלקים נוספים, בתוכו. שניהם מחוברים ביניהם בצנרת לגז וחיווט חשמלי. טכנאי מזגנים יכול לייעץ לכל לקוח לגבי סוג וגודל המזגן הנדרש לו והדבר תלוי בעיקר בגודל החלל. לחדרים קטנים יספיק לרוב, מזגן של כ 1 כוח סוס ולגדולים יותר מזגני שלושה, ארבעה ויותר כוח סוס. מזגן אינוורטר מצויד במדחס איכותי בעל מהירות משתנה והוא מסוגל להגיב לטמפרטורת החדר ולפעול בהתאם לה, הוא יעיל וחסכוני יותר אבל מחירו רב יותר. במבנים גדולים דוגמת משרדים, חנויות ענק ועוד יש צורך בהתקנת מערכות מיני מרכזיות או מערכות מרכזיות אשר עוצמת הקירור שלהן גבוהה בהרבה. כאן יש לתכנן היטב את ההתקנה.

טכנאי מזגנים בלוד מספק שירות לעיר וסביבותיה וזמין לקריאות מסודרות או דחופות. השירות הניתן על ידו הינו מקצועי. יש ברשותו ניידת מאובזרת הכוללת כלי עבודה מתאימים וחלקי חילוף תקניים ואיכותיים.

לקוחות ממליצים

נורית מרחובות

שירות מעולה ומהיר במחירים הוגנים ממליצה בחום!

נורית

רחובות

אבלין מרחובות

אין אנשים כאלו! כלכך סבלני ומסביר הכל מאוד מרוצה!

אבלין

רחובות