תיקון מזגנים ברחובות

שירות תיקון מקצועי לכל סוגי המזגנים במחירים המזגנים.

טכנאי מזגנים ברחובות

טכנאי מזגנים מוסמך, אמין, אדיב ומקצועי. מעל 10 שנות ניסיון ותעודת טכנאי מוסמך. טכנאי מזגנים ברחובות מספק שירות לעיר וסביבותיה וזמין לקריאות מסודרות או דחופות. 100% אמינו מובטחת ואחריות על כל עבודה.

ניקוי מזגנים ברחובות

ניקוי מזגנים ברחובות נעשה על ידי טכנאי מקצועי אשר מכיר את כל סוגי המזגנים המיוצרים על ידי מגוון החברות. השירות ניתן על פי קריאה מסודרת תקופתית או על פי דחופה עקב תקלה המחייבת ניקוי החלקים הפנימיים שבו.

התקנת מזגנים ברחובות

התקנת מזגנים ברחובות מתבצעת על פי קריאה מסודרת או בהזמנה לאותו היום במקרים דחופים. ניתן להזמין מזגן דרכנו או לרכוש אחד בחנות ולבקש התקנה. משך ההתקנה אורך מספר שעות על פי המצב והצורך.

תיקון מזגנים ברחובות

רחובות הינה עיר גדולה הממוקמת דרומה לגוש דן ויש בה אוכלוסייה רבה הצורכת שירותים שונים וביניהם שירותי מיזוג אוויר. טכנאי מומחה מבצע תיקון מזגנים ברחובות וסביבותיה, וכן, התקנה, תחזוקה, טיפולים שגרתיים ועוד. הוא מגיע במהירות האפשרית לכל קריאה מסודרת או דחופה על מנת לפתור בעיות שונות שעלולות לקרות במערכת מיזוג האוויר בבית. לרוב, כל התיקונים יתבצעו באופן מקצועי במקום, ובמידת הצורך, יילקחו חלקים תקולים למעבדות לצורך תיקונם היסודי.

קיימות תקלות אופייניות למזגנים. הפופולארית ביניהן היא מחסור בגז, וכאן התיקון קל יחסית. הטכנאי בודק את כמות הגז החסרה ומוסיף על פי הצורך. תקלה אחרת הינה פילטר סתום וכאן תאותר הסתימה ויתבצע ניקוי. תקלה אחרת היא בעיה במדחס. זאת נחשבת לתקלה חמורה יותר המחייבת, פעמים רבות פירוק והובלה למעבדה. היות ועלות מדחס גבוהה, יחסית, ימליץ הטכנאי, במקרים מסוימים בהם מדובר במזגן ישן להחליפו לחדש ומודרני. ההפרש בין התיקון להחלפה לא יהיה רב מדי.  במידה ויש בעיה בקבל הוא יוחלף.

תקלה אחרת היא ריח רע מהמזגן הנובעת מהצטברות מים בתוך המערכת הגורמת לעובש. גם כאן יתבצע ניקוי. תקלה אחרת היא טפטוף בגלל סתימה בצנרת. גם כאן יש לבצע ניקוי. תקלה אחרת היא במערכת הפיקוד וכאן הוא יוחלף, או ששוב, יומלץ להחליף מזגן. קיימות תקלות במעגלים החשמליים המובילים למזגן ואותן מורשה לפתור רק חשמלאי מוסמך. במקרים של תקלות קטנות דוגמת: ריח רע, טפטוף וכדומה, ניתן לקבל מהטכנאי עצות טלפוניות שנועדו להתגבר עליהן. במקרים חמורים יהיה צורך להזמינו. תיקון מזגנים ברחובות הינו שירות נדרש לאורך כל ימות השנה, אבל בעיקר בימי הקיץ החמים עת המזגנים פועלים שעות רבות, ולעיתים, ברציפות. כך, שהסבירות לתקלות בהם עולה מאוד.

לקוחות ממליצים

נורית מרחובות

שירות מעולה ומהיר במחירים הוגנים ממליצה בחום!

נורית

רחובות

אבלין מרחובות

אין אנשים כאלו! כלכך סבלני ומסביר הכל מאוד מרוצה!

אבלין

רחובות